Timpul istoric si mediul geografic

 Timpul istoric și mediul geografic  A doua lecție la istorie. Mi-am propus să pun la un loc link-uri utile lecțiilor. Resurse ce pot fi folosite la oră: Lecția din manualul digital: https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20IV-a/Istorie/Uy5DLiBBUlQgS0xFVFQg/#book/u01-12-13 Foarte interesante lecții pe EduCred: https://view.genially.com/614396bb6e27930dd5389b58  -timpul istoric https://view.genially.com/61a34d9a7545140e06b3b4a8  -spațiul  Lecții pe livresq:  https://library.livresq.com/details/629b7572cf844f000921bf20  ce este istoria+izvoare+timp istoric https://view.livresq.com/view/6169f569867253000c91d9c5/#  timpul istoric Jocuri pe wordwall: https://wordwall.net/ro/resource/76735070/timpul-istoric  - casete https://wordwall.net/ro/resource/60687064/istorie/timpul-istoric  - adevărat sau fals https://wordwall.net/ro/resource/60615509/timpul-istoric  - quiz Este momentul să afișăm AXA TIMPULUI. O vom folosi pe cea de pe clasamea...

Tabla înmulțirii- jocuri

 



Suntem în clasa a II-a, am învățat înmulțirea până la 4 și vreau să consolidam puțin prin joc.

Jocul 1 - Trenul matematic

Se împart copiilor jetoane cu factorii corespunzători produselor: 12, 16, 18, 20, 24. (Am ales aceste produse pentru că  pot avea mai multe vagoane)

Se aleg 5 copii-locomotive care primesc jetoanele cu produsele. 

Când se dă startul, locomotivele trebuie să-și găsească vagoanele corespunzătoare cât mai rapid. 


Jocul 2 - "Cine sunt eu?"

Jetoanele se așază într-un teanc, astfel încât, 3 câte 3, să fie o înmulțire-2 factori și produsul. De exemplu: 2, 4 și 8. Produsul trebuie evidentiat, astfel copiii să  știe că reprezinta rezultatul. Eu le-am făcut produselor un chenar și am ales aceeași culoare pentru toate jetoanele  cu produse. 

Copiii vin câte 3 la tablă.  Fiecare ia un jeton și îl așază în coroana de pe cap fără să vadă numărul. Uitându-se la numerele colegilor, trebuie să spună fiecare ce număr este pe jetonul lui.
Copiilor le-a plăcut și s-au au prins repede regulile.


Coroanele sunt făcute din carton colorat. La spate am capsat un elastic de bani, astfel se așază bine pe capul fiecărui copil.


Joc 3 - Constructorii/Înghețata 

Copiii au realizat aceste jocuri, cu ajutorul jetoanele se construiesc blocurile sau înghețata. Jetoanele reprezinta fiecare înmulțire: prin adunare repetată, prin desen, produsul.

Voi ce jocuri jucati la matematică?
Succes și inspirație vă doresc!
Ilona

Comentarii