Timpul istoric si mediul geografic

 Timpul istoric și mediul geografic  A doua lecție la istorie. Mi-am propus să pun la un loc link-uri utile lecțiilor. Resurse ce pot fi folosite la oră: Lecția din manualul digital: https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20IV-a/Istorie/Uy5DLiBBUlQgS0xFVFQg/#book/u01-12-13 Foarte interesante lecții pe EduCred: https://view.genially.com/614396bb6e27930dd5389b58  -timpul istoric https://view.genially.com/61a34d9a7545140e06b3b4a8  -spațiul  Lecții pe livresq:  https://library.livresq.com/details/629b7572cf844f000921bf20  ce este istoria+izvoare+timp istoric https://view.livresq.com/view/6169f569867253000c91d9c5/#  timpul istoric Jocuri pe wordwall: https://wordwall.net/ro/resource/76735070/timpul-istoric  - casete https://wordwall.net/ro/resource/60687064/istorie/timpul-istoric  - adevărat sau fals https://wordwall.net/ro/resource/60615509/timpul-istoric  - quiz Este momentul să afișăm AXA TIMPULUI. O vom folosi pe cea de pe clasamea...

Litera J - La judecata - clasa pregatitoare

 

PRO sau CONTRA?
      Vă propuneam, în ideile de activități pentru litera J, Judecarea personajelor din povești. Vreau să vă împărtășesc impresiile din activitatea noastră, o activitate care ne-a reușit!💗
  😊   Ieri am încercat să judecăm personajele din câteva povești- Jaguarul fără pete, Jack și vrejul de fasole, Scufița Roșie. Am numit un judecător, ceilalți copii au fost  împărțiți în 2 echipe: echipa avocaților apărării și echipa avocaților acuzării. Le-a fost foarte greu să acuze personajele pozitive și să apere personajele negative. Nu au găsit argumente pentru a susține acuzarea/apărarea.
   😉  Astăzi am repetat experiența. Am ales diferite lucruri: SOARELE, CĂRȚILE, ȘCOALA, ALBINELE, APA. A fost mult mai bine. Ne-am împărțit în echipe pro și echipe contra. După o rundă schimbam cuvântul și rolul echipei. Am desfășurat activitatea sub formă de concurs, judecătorul a validat argumentele, a ținut scorul ( fiecare argument bun a primit un punct) și a felicitat echipa câștigătoare.
    😍 A fost foarte antrenant. Copiii s-au străduit să găsească cât mai multe argumente, le-a plăcut foarte mult.
     😁La sfârșit, am făcut și o ședință foto. Fiecare copil voia să fie judecător. Costumul a fost foarte apreciat.

     Costumul a constat într-o perucă, un ciocănel, o pelerină cu cravată.
 

💙Peruca este făcută dintr-un carton alb decupat. pe el am lipit dischete pentru demachiat, îndoite pe jumătate. (Ar fifost mai bine dacă foloseam un carton mai subțire, se așeza mai bine pe capul copiilor.)
💚Ciocănelul este realizat dintr-un creion și un ou maaaare de la kinder. 
💛Pelerina este decupată din hârtie creponată neagră, iar cravata din 2 șervețele albe. Pentru a prinde pelerina am folosit o bulină autoadezivă cu scai.


Sper să găsiți inspirație la noi. Mult succes!
Ilona


Comentarii

Trimiteți un comentariu