Sfârșit de an școlar - Sfârșit de clasa a III-a

  Mă străduiesc de ceva timp să îmi pun în jurnal finalul de an școlar la clasa a III-a. Așa că iată ce am gândit și ce am realizat:    Sfâșit de an cu Biscuițel! Nu-l cunoașteți pe Biscuițel? Vă fac eu cunoștință:  Biscuițel este personajul principal din cartea pe care au primit-o elevii mei la sfârșitul anului școlar ”În zbor spre lumea mare”, scrisă de Alexia Gănescu și ilustrată de Simona Radu-Iacobini  , apărută la editura Booklet. O găsiți aici:  https://booklet-fiction.ro/carti/in-zbor-spre-lumea-mare/  sau la oricare altă librărie.  Mie mi-a plăcut foarte mult cartea, scriitura ei, limbajul clar, expresiv, potrivit pentru copii, ilustrațiile superbe și mi se pare că e foarte potrivită pentru trecerea din clasa a III-a în clasa a IV-a, îi pregătește pe copii pentru noile discipline pe care le vor avea, geografia și istoria. Personajele sunt bine conturate, simpatice, te atașezi de ele și intri în aventură fără să-ți dai seama. În ajutorul m...

Litera ”I”- activitati

 I de la ... INIMĂ

Litera ”i” a fost foarte ofertantă, am făcut multe activități frumoase. Iată mai jos câteva.
Pentru litera ”I” am pregătit o inimă din jeleu. 


Un I mare din biscuiți inimioară.

Iepurași din inimioare  aici



Cărticica literei I   descarcă











Prima noastră ”INTEGRAMĂ”  DESCARCĂ


Ce iubesc cel mai mult? Fiecare inimioară a devenit un magnet pt frigider-plastifiat și pus folie magnetică autocolantă.

 


Copiii au desenat pe inimioare ceea ce iubesc cel mai mult. Au apărut mama, tata, frații, Moș Crăciun, animăluțe...
Din inimi mici- o inimă maaare, plină de iubire.




Literele așteaptă să fie împrietenite. Literele mici s-au certat cu cele mari, copiii le-au împrietenit.






Copacii sunt triști fără frunze, noi i-am înveselit.
Joc-concurs, ce echipă formează cele mai multe cuvinte cu silabele de pe frunzulIțe.



Copacii s-au înveselit!


Experiment- Floarea boboc (petalele sunt îndoite) se pune în apă. De ce a înflorit?-discuții
Copiii numără petalele care se deschid pe rând, observă forma petalelor-inimioară, citesc silabele, formează cuvinte.
Activitate în echipă.



Experiment 2- pe un șervețel fiecare copil a desenat o inimioară cu carioca, a băgat apoi partea de jos a sevețelului în apă. Am observat cum este absorbită apa și cum se colorează inima.


Am folosit și prezentările de pe TWINKL 



Am cântat ”Iepuraș coconaș”, am memorat și recitat poezia dnei Vali Slavu,
 am făcut pe detectivii   fișa , am jucat trenulețul-urcă cine știe un cuvânt care începe/ se termină cu I, am construit literele I și i din diverse lucruri. 

Alte cărticele cu litere găsiți  AICI .

Dacă aveți și alte idei, lăsați un comentariu. Mult succes!












Comentarii