Timpul istoric si mediul geografic

 Timpul istoric și mediul geografic  A doua lecție la istorie. Mi-am propus să pun la un loc link-uri utile lecțiilor. Resurse ce pot fi folosite la oră: Lecția din manualul digital: https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20IV-a/Istorie/Uy5DLiBBUlQgS0xFVFQg/#book/u01-12-13 Foarte interesante lecții pe EduCred: https://view.genially.com/614396bb6e27930dd5389b58  -timpul istoric https://view.genially.com/61a34d9a7545140e06b3b4a8  -spațiul  Lecții pe livresq:  https://library.livresq.com/details/629b7572cf844f000921bf20  ce este istoria+izvoare+timp istoric https://view.livresq.com/view/6169f569867253000c91d9c5/#  timpul istoric Jocuri pe wordwall: https://wordwall.net/ro/resource/76735070/timpul-istoric  - casete https://wordwall.net/ro/resource/60687064/istorie/timpul-istoric  - adevărat sau fals https://wordwall.net/ro/resource/60615509/timpul-istoric  - quiz Este momentul să afișăm AXA TIMPULUI. O vom folosi pe cea de pe clasamea...

”Eu...în ochii colegilor”

 Poster

    Vă propun o activitate potrivită pentru sfârșitul anului școlar- un proiect prin care fiecare copil să simtă aprecierea colegilor.
    Am început prin citirea cărții ”Coronița”, de la editura Signatura, o carte delicată, care îi ajută pe copii să înțeleagă că fiecare este special.

     Un exercițiu de empatie și apreciere a celui care merită să fie respectat pentru ceea ce este – COPILUL.

O carte despre capacitatea de iubire, analiză și dăruire a copilor, despre modul în care copilul își dorește să fie văzut de adulții din preajma sa. O carte despre puterea adulților de a observa și a înțelege copilul. O carte despre modul în care adultul e nevoie să abordeze educația pentru a crește copii echilibrați și iubitori.

Fiecare copil este unic și învață în felul său. Haideți să-l iubim și să-l apreciem pentru ceea ce este. (descrierea cărții la editură)

  Găsești cartea, la un preț foarte bun acum, aici https://www.signatura.ro/carti/coronita/
       Am căutat copiii din clasă care se potriveau fiecărei ”coronițe”, am discutat despre calitățile fiecăruia dintre ei.
      Pasul 2 Fiecare copil a scris pentru fiecare coleg un bilețel special, colorat, spunând de ce îl apreciază.
        Am colectat bilețelele separat, în punguțe.
        Pasul 3 Copiii și-au personalizat numele, apoi au primit punguța cu bilețele și au realizat posterul pe carton colorat A3. (Mulțumesc, Sorina Iacob, pentru inspirație!)








A fost o activitate de suflet, foarte apreciată de copii.
Aici poți vedea și
 ”Eu...în ochii doamnei învățătoare.”-surpriza pentru sfârșit de an școlar.


Comentarii