Litera U - idei, activități

  Vă propun o listă cu idei și resurse pentru litera M. Multe dintre ele le-am folosit în clasa pregătitoare. Clasa I nu e atât de ofertantă cu timpul, deja simt că alerg printre litere. Of!  😊Coronițe cu literele u și U, cu imagini sau o coroniță cu ursuleț. Pot fi printate pe coli colorate sau pot fi făcute pe foi albe și copiii să le coloreze.  Descarcă  coronita U    coronita U-urs 😊Brățări cu litera U și imagini.   descarca 😊Surprize de pus pe băncuțe- un jeleu ursuleț și o umbreluță de pus în pahar. 😊Propuneți copiilor să aducă obiecte care încep cu U. Numărați obiectele, comparați-le, găsiți asemănări, deosebiri, analizați denumirea lor - sunete, silabe, alcătuiți enunțuri, faceți jocuri de rol, vorbiți despre rolul lor. 😊Provocați-i să găsească răspunsul la câteva ghicitori. Iată câteva exemple: În cojoc întors pe dos Mormăind morocănos, Umblă pustnic prin pădure După miere, după mure. (ursul) Eu pe orișicine Întâmpin când vine. Când pleacă afară, Eu îl petrec iară. (ușa)

”Eu...în ochii colegilor”

 Poster

    Vă propun o activitate potrivită pentru sfârșitul anului școlar- un proiect prin care fiecare copil să simtă aprecierea colegilor.
    Am început prin citirea cărții ”Coronița”, de la editura Signatura, o carte delicată, care îi ajută pe copii să înțeleagă că fiecare este special.

     Un exercițiu de empatie și apreciere a celui care merită să fie respectat pentru ceea ce este – COPILUL.

O carte despre capacitatea de iubire, analiză și dăruire a copilor, despre modul în care copilul își dorește să fie văzut de adulții din preajma sa. O carte despre puterea adulților de a observa și a înțelege copilul. O carte despre modul în care adultul e nevoie să abordeze educația pentru a crește copii echilibrați și iubitori.

Fiecare copil este unic și învață în felul său. Haideți să-l iubim și să-l apreciem pentru ceea ce este. (descrierea cărții la editură)

  Găsești cartea, la un preț foarte bun acum, aici https://www.signatura.ro/carti/coronita/
       Am căutat copiii din clasă care se potriveau fiecărei ”coronițe”, am discutat despre calitățile fiecăruia dintre ei.
      Pasul 2 Fiecare copil a scris pentru fiecare coleg un bilețel special, colorat, spunând de ce îl apreciază.
        Am colectat bilețelele separat, în punguțe.
        Pasul 3 Copiii și-au personalizat numele, apoi au primit punguța cu bilețele și au realizat posterul pe carton colorat A3. (Mulțumesc, Sorina Iacob, pentru inspirație!)








A fost o activitate de suflet, foarte apreciată de copii.
Aici poți vedea și
 ”Eu...în ochii doamnei învățătoare.”-surpriza pentru sfârșit de an școlar.


Comentarii